Nyhedsmail

Ønsker du at modtage nyhedsmails fra Fjends Kunstforening, udfylder du blot formularen nederst på siden og trykker send. Du kan vælge mellem at modtage alle nyhedsmails eller modtage et mere begrænset antal.

Medlemmer af Fjends Kunstforening får automatisk tilsendt nyhedsmails og behøver ikke tilmelde her på siden!

Din mailadresse og øvrige kontaktoplysninger bliver udelukkende brugt i kontakten til dig.

For at undgå, at nyhedsmail automatisk ryger i spam, kan det være en god idé at tilføje den eller de email-adresser Fjends Kunstforening sender på, til listen over betroede afsendere i dit mailprogram.

Du kan afmelde nyhedsmail ved at sende en besked på kontakt@fjendskunstforening.dk

Modtag nyhedsmails

Spørgehjørnet

Fjends Kunstforening har medlemmer over hele landet. Hvert år skal der findes 60-80 nye medlemmer for at holde Forårsudstillingen kørende. Derfor vil vi gerne vide lidt om, hvor eller hvordan du første gang blev opmærksom på Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen. Det er ikke noget du behøver at gøre, men det kan hjælpe os i den måde vi finder nye medlemmer på. På forhånd tak for hjælpen!

Hvor opdagede du Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen?

N.B.: Oplysningerne bruges udelukkende til at få et lille indblik i, hvordan vore medlemmer har fundet ud af, at Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen eksisterer. Email-adresse og postnummer gemmes ikke sammen med dine svar, men anvendes udelukkedende som kontrol af, at du er medlem af foreningen.

Blogs med oversigt over links

Blog med oversigt over links til medlemmernes hjemmesider

Blog med oversigt over links til andre kunstforeningers hjemmesider

Find vore medlemmers samt andre kunstforeningers hjemmesider ved hjælp af søgefunktionen øverst på siden.

Lokalt

Viborg Kommune - om Stoholm    FjendsNET - dit lokale bynet   Flagermuseland.dk    Daugbjerg Kalkgruber    Mønsted Kalkgruber   Daugbjerg Minilandsby og Gl. Vandmølle    Stoholm Borgerforening    Æ Fjandboarkiv