Lørdag d. 9. og søndag d. 10. marts 2019

STOHOLM FRITIDS- OG KULTURCENTER

 

Information til udstillere

Hvert medlem kan udstille 6 værker. Det koster 30 kr. pr. værk.

 

Aflevering af værker: Fredag d. 8. Marts kl. 15.30-18.00 i

STOHOLM FRITIDS OG KULTURCENTER,

Søndergade 56, 7850 Stoholm.

 

Husk!

Ved aflevering af dine værker skal de være forsynet med øskner og snore bag på, så de kan hænges på de kroge vi udleverer sammen med snore beregnet til almindelige galleriskinner.

Ophænget på dine værker skal kunne bære værkerne, så de ikke falder ned fra væggene og går i stykker i løbet af udstillingen.

Lærerens tyggegummi, tape og lignende accepteres ikke som forsvarligt ophæng.

Sæt tydelig navn, adresse evt. telefonnummer og e-mail bag på værkerne.

Du medbringer selv evt. podier/borde og andet nødvendigt til skulpturer.

Alle værker ophænges/udstilles for udstillerens egen risiko.

Bestyrelsen forbeholder sig ret til at anvende foto af de udstillede værker, til vederlagsfrit brug på hjemmeside, i katalog og plakat m.m.

- samt at flytte værkerne til en anden plads på udstillingen end den oprindeligt anviste.

 

Fællesspisning for medlemmer og hjælpere, der har lyst, spiser sammen efter ophængning fredag, når alt er oppe på krogene. Man kan melde sig til spisning på tilmeldingsskemaet i forbindelse med tilmelding af værker eller ved at kontakte sekretæren.

Det koster 160 kr. pr. person og er en rigtig hyggelig måde at være sammen på, inden det hele skydes i gang.

 

Censorer: Inden udstillingen åbner for publikum lørdag giver 5 censorer et antal værker ”det blå stempel”.

De udstillere, som ønsker det, får mulighed for en snak med censorerne om egne værker lørdag kl. 13.15 - 17.00

 

Udstillingen er åben for publikum:

Lørdag d. 9. marts kl. 13.00-17.00

Søndag d. 10. marts kl. 10.00-16.00

 

Afhentning: Søndag d. 10. marts kl. 16.00-16.30

Værker, der er tilmeldt og ophængt på denne udstilling skal forblive på deres plads til udstillingen slutter – så udstillingen er en helhed helt til søndag kl. 16.00.

Hjælpere.: Det er et stort, men også hyggeligt arbejde, at gøre klar og hænge op. Tilsagn om hjælp i tidsrummet fredag eftermiddag fra kl. 13.00 – 18.00 modtages med taknemmelighed.

Kontakt sekretæren, så vi på forhånd ved, hvor mange hjælpere vi har.

 

Betaling for værker (30kr. pr. stk.) samt spisning (160kr. pr. deltager) samt kontingent (200kr. for 2019) foretages til:

Foreningens konto: Reg.nr.: 9294 Kontonr.: 322 56 08643 (Sparekassen Kronjylland, Viborg afd.)

HUSK ved indbetalingen at angive navnet på den, der er medlem eller ønsker medlemskab!

 

TILMELDING

Åben indtil andet bliver meddelt!

Tilmeldingsblanketten skal gemmes på din pc eller telefon og derefter åbnes i dit tekstbehandlingsprogram før du udfylder den!

 

Link til tilmeldingsblanketten: Tilmelding 2019

Linket åbner en Word fil af typen .doc

1. Åbn tilmeldingsblanketten

2. Gem blanketten på din mobil eller pc. Brug "Gem som.." og gem meget gerne filen under dit eget navn.

3. Åbn blanketten i dit tekstprogram og udfyld felterne. Gem den derefter igen.

4. Send en email med den udfyldte blanket som vedhæftet fil til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

Du kan også tilmelde ved at sende en email udfyldt med de nødvendige oplysninger. I Emailen skal du oplyse dit navn, adresse, tlf.nr. samt for hvert værk (max. 6 stk.):

Værkets titel eller skriv "Uden titel"

Højde i cm

Bredde i cm

Arbejdets art (oliemaleri, akryl, akvarel eller andet)

Pris i hele kroner (eller skriv: "Privat eje" eller "Efter aftale")

Antal deltagere i spisning fredag aften

Oplysningerne skal være i den viste rækkefølge!

Emailen sendes til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

 

Har du spørgsmål, så henvend dig til:

Pr. email: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Telefon: 28 90 84 02

 

Vi glæder os til at se dig!

 Med venlig hilsen

Bestyrelsen