Tegnegrej til Rundtom

Rundtom

Med blok og pensel i Limfjordslandet

Vi mødes på et aftalt sted derude. Dem, der kan, har lyst og tid. Vi maler, tegner, drikker kaffe, snakker og hygger. Deler erfaringer og glædes over naturen og samværet om en fælles interesse.

Alle kan være med - også begyndere. Det kræver blot noget papir og en blyant og en beslutning, der bliver til handling.

Det er gratis at deltage. Man møder bare op. Materialer medbringer man selv. Ingen krav om medlemskab af Fjends Kunstforening.

Tid og sted annonceres fra gang til gang på Fjends Kunstforenings hjemmeside og på Facebook.

Første gang:

Der er ingen tilmelding. Eventuelle ændringer annonceres her på siden.

Vi mødes på P-pladsen ved Virksund havn lørdag den 3. juni. For at have en tidsramme skriver jeg kl. 10.00 - 15.00.

Ændringer i planerne postes her på siden!

Velkommen til!

Viborg Kommune - om Stoholm    FjendsNET - dit lokale bynet   Flagermuseland.dk    Daugbjerg Kalkgruber    Mønsted Kalkgruber    Daugbjerg Minilandsby og Gl. Vandmølle     Stoholm Borgerforening    Æ Fjandboarkiv    Stoholm Fritids- og Kulturcenter     Stoholm IF