Fællesspisning

Fredag aften, når alt er på krogene

For medlemmer og hjælpere og enhver, der har lyst til at være med. Vi spiser sammen efter ophængning fredag, når alt er oppe på krogene. Det er en rigtig hyggelig måde at være sammen på og mødes med andre kunstnere og medlemmer af foreningen, inden det hele skydes i gang.

Vi spiser, når værkerne efter planen er indleveret og placeret i salen kl. 18.00. Det vil sige kl. ca. 18.30 går vi til bords.

Tilmelding: fra begyndelsen af januar 2025, når der officielt er lukket op for tilmelding af værker til forårsudstillingen.

Udstillere bedes tilmelde sig, når de tilmelder værker og foretage betalingen som anvist i den forbindelse.

Ikke udstillere kan tilmelde sig ved henvendelse til  Kontakt

Prisen på årets menu:  ....kr./pr. deltager

Overnatning i forbindelse med Forårsudstillingen

Billedet viser indgangspartiet ved Stoholm Vandrerhjem