Gratis annoncering!

Vi linker til alle medlemmer, som ønsker et link her fra Fjends Kunstforenings hjemmeside til deres egen "kunst" hjemmeside. Det er ikke noget krav, men alle er velkommen til at lave et link tilbage her til www.fjendskunstforening.dk

Vær opmærksom på, at du ved annonceringen viser, at du er medlem af Fjends Kunstforening. Hvis du ønsker annonceringen fjernet så send en mail på:

kontakt@fjendskunstforening.dk

Blog med "skærmbillede" link til medlemmernes hjemmesider

Linkene vises også som det ses i "Slideren" nederst på siden her.

Man skal være medlem af Fjends Kunstforening for at kunne udstille på Forårsudstillingen! Et års medlemskab koster 250kr. inklusive to års gratis annoncering.

Kontingentindbetalinger i resten af 2023 gælder for medlemskab i hele 2024. Det giver altså nogle ekstra måneders gratis annoncering at betale kontingentet allerede her i sensommeren.

I forbindelse med Forårsudstillingen 2024 kan interesserede anvende søgefunktionen her på kunstforeningens hjemmeside og dermed finde navne og link til udstillernes egne hjemmesider.

Bliv medlem af Fjends Kunstforening

Fjends Kunstforening må annoncere og linke til min hjemmeside!

Du giver tilladelse til, at Fjends Kunstforening må annoncere et billede af din hjemmesides forside og linke til din hjemmeside - her fra Fjends Kunstforenings hjemmeside. Du kan til enhver tid få linket slettet igen. Da tilbuddet kun gælder for medlemmer af Fjends Kunstforening, gør vi opmærksom på, at andre kan se, at du er medlem af foreningen. Du får en mail, som bekræfter annonceringen.

Overnatning i forbindelse med Forårsudstillingen

Billedet viser indgangspartiet ved Stoholm Vandrerhjem

Blog med links til medlemmernes hjemmesider
Blog med links til andre kunstforeningers hjemmesider