Header-collage bestående af forskellige værker fra Forårsudstillingerne

Facebook logo med link til Fjends Kunstforenings Facebook side     Link til Fjends Kunstforenings videoer på YouTube   GDPR

GDPR

Privatliv

Personoplysninger i form navn, adresse, telefonnr., emailadresse m.m. afgivet i forbindelse med brugen af formularfelterne her på foreningens hjemmeside, anvendes udelukkende i kontakten til den pågældende bruger og internt i det omfang, det er nødvendigt i forbindelse med foreningens drift og aktiviteter. Personoplysninger udveksles hovedsageligt mellem formand, sekretær og kasserer.

Ingen personoplysninger videregives til "tredjepart" med mindre den omhandlede person har givet skriftligt tilsagn om, at udleveringen må finde sted. Det kan for eksempel være i forbindelse med, at en køber til et kunstværk ønsker kontakt til et medlem af foreningen eller fælleskørsel til og fra foreningens arrangmenter.

Sikkerhed

Personoplysninger indsamlet via hjemmesidens formularfelter gemmes kun midlertidigt i hjemmesidens database, der fungerer som backup indtil den dataansvarlige manuelt har overført oplysningerne til foreningens medlemskartotek.

Medlemskartoteket, indeholder ud over personoplysningerne også tilmeldingerne til foreningens årlige udstilling. Oplysningerne bruges med udstillernes samtykke i udstillingskataloget.

Medlemskartoteket rummes i en of-line database på en ekstern harddisk i forbindelse med en stationær pc og er ikke tilgængeligt vie internettet. PC'en er sikret med et Antivirusprogram og med firewall samt VPN (Virtuel Private Network) m.m. Backup af databasen gemmes i en brandsikker boks.

Alle oplysninger vedrørende et medlem af foreningen slettes efter et års kontingentrestance. Altså efter to år, med mindre medlemskabet fornyes eller medlemmet ønsker at modtage foreningens nyhedsmail og derved beholde kontakten til foreningen.

Indsigt og klager

Foreningens medlemmer har jvf. GDPR reglerne ret til indsigt i og ret til at gøre indsigelse mod, at oplysningerne anvendes og hvordan. Du har ret til at få rettet eller slettet oplysninger. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke til anvendelsen af de personoplysninger du har afgivet i forbindelse med medlemskab, deltagelse i foreningens aktiviteter. Du kan f.eks. begrænse hvilke oplysninger vi bringer i udstillingskataloget eller klage over hvilke personoplysninger foreningen ligger inde med vedrørende netop dig.

Henvendelse kan ske til foreningens "Dataansvarlig"

Hvis du vil klage over behandlingen af dine personoplysninger, har du også mulighed for at kontakte Datatilsynet.

Blogs med oversigt over links

Blog med oversigt over links til medlemmernes hjemmesider
Blog med oversigt over links til andre kunstforeningers hjemmesider

Find vore medlemmers samt andre kunstforeningers hjemmesider ved hjælp af søgefunktionen øverst på siden.

Links til andre kunstforeningers hjemmesider