Nyhedsmail

Medlemmer af Fjends Kunstforening får automatisk tilsendt nyhedsmails og behøver ikke tilmelde her på siden!

Din mailadresse og øvrige kontaktoplysninger bliver udelukkende brugt i kontakten til dig.

Modtag nyhedsmails

Spørgehjørnet

Fjends Kunstforening har medlemmer over hele landet. Hvert år skal der findes 60-80 nye medlemmer for at holde Forårsudstillingen kørende. Derfor vil vi gerne vide lidt om, hvor eller hvordan du første gang blev opmærksom på Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen. Det er ikke noget du behøver at gøre, men det kan hjælpe os i den måde vi finder nye medlemmer på. På forhånd tak for hjælpen!

Hvor opdagede du Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen?

Oplysningerne må bruges til at få et lille indblik i, hvordan vore medlemmer har fundet ud af, at Fjends Kunstforening og Forårsudstillingen eksisterer. Oplysningerne gemmes i hjemmesidens database. Kun foreningens dataansvarlige har adgang.

Links til andre kunstforeningers hjemmesider