Aflyst!

Skive d. 8. september 2023

Invitation til

SKIVE KUNSTMESSE 2024 & Kunst for alle

For 13. gang arrangerer vi kunstudstilling, og vil gerne invitere dig til at deltage i denne udstilling sammen med en række andre kunstnere. Udstillingen vil blive afholdt i HAL C i Kultur Center Skive Lørdag 3.februar og søndag 4.februar 2024.

Vi kan tilbyde dig en stand på 3x2 meter med hvide vægge til 1.800 kr. inkl. belysning, eller en dobbelt stand på 6x2 meter med hvide vægge til 3.600 kr. inkl. belysning. 500 kr. af beløbet er tilmeldingsgebyr.

Overskuddet fra tidligere kunstudstillinger gik til organisationer som sætter børn og unges vilkår i centrum. og overskuddet af dette års udstilling forventes anvendt på lignende måde.

Udstillingen arrangeres af Lions Club Skive.

Vi forventer, at du kommer fredag eftermiddag i tidsrummet kl. 15:00 til kl. 20:00, og klargør standen. Lys er opsat, 3 i små stande og 6 i store stande. I infostanden udleveres kroge og snor til ophængning.

Vi forventer at standene er bemandet, da vores erfaring er, at de besøgende gerne vil tale med jer. Husk, at sætte priser og titler på kunstværkerne. I er velkomne til at lægge jeres visitkort frem på standen, så publikum evt. kan se jeres e-mailadresser og evt. hjemmeside.

Der skal ikke betales provision af jeres salg, men du skal selv sørge for forsikring. Udstillerlisten vil blive udleveret ved ankomsten.

I centret er der mulighed for at købe forskellig mad og drikkevarer, der er nye forpagtere på i år i cafeerne. Hvis I har en lille gave, I selv har fremstillet, som I vil donere til publikumspræmie, er I velkomne til at tage den med.

Tilmelding Returner tilmeldingsblanketten eller send en mail med de relevante oplysninger til Jørgen Søndergaard på mailadressen: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Spørgsmål og yderligere information ved henvendelse til: Udstillingskoordinator, Vagn Mikkelsen, tlf.: 6178 5327, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Motto: ”Hjælp os at hjælpe andre”

Viborg Kommune - om Stoholm    FjendsNET - dit lokale bynet   Flagermuseland.dk    Daugbjerg Kalkgruber    Mønsted Kalkgruber    Daugbjerg Minilandsby og Gl. Vandmølle     Stoholm Borgerforening    Æ Fjandboarkiv    Stoholm Fritids- og Kulturcenter     Stoholm IF