Arrangør: Bestyrelsen for Perron Perron

Du har stadig mulighed for at melde dig til, det kræver blot, at du har et par værker og materiel til at udstille det på.

Perron Perron

Pop-up Kunstudstilling 17 og 18 juni Jobhuset Engvej 3, Skive

Stedet er valgt da vi desværre stadig ikke endnu har fået adgang til DSB's lokaler og for at vise aktivitet blandt medlemmer af foreningen.

En pop-up-Art indebærer en hurtig sæt-op og pille-ned udstilling med kun et par emner fra hver udstiller. Gerne også med parallelle (musik)aktiviteter, der sætter gang i kludene.

Udstillere og hjælpere tænker vi er medlemmer af PERRON PERRON, men også fra vore søsterorganisationer i kommunen ( i den udstrækning de har lyst): Furkunst, Seldeco, Spøttrupcirklen, Fokus, Grønningen.

Perron Perrons udstillingsgruppe planlægger udstillingen.

Viborg Kommune - om Stoholm    FjendsNET - dit lokale bynet   Flagermuseland.dk    Daugbjerg Kalkgruber    Mønsted Kalkgruber    Daugbjerg Minilandsby og Gl. Vandmølle     Stoholm Borgerforening    Æ Fjandboarkiv    Stoholm Fritids- og Kulturcenter     Stoholm IF