Vinderup Vandtårn

Vinderups nye kultur og samlingssted

Det smukke gamle vandtårn i Vinderup fremstår som en fin og nænsomt restaureret ramme omkring små intime kunstudstillinger i byen nær Limfjorden. Etageadskillelsen muliggør flere mindre udstillinger samtidigt. Et sted med atmosfære og hyggelige folk! Smukt restaureret og intimt udstillingssted i flere etager.

Er du interesseret i at udstille i det gamle vandtårn i Vinderup kan aftale træffes på:

Facebook:  Vinderup Vandtårn - Vinderups nye kultur og samlingssted

Viborg Kommune - om Stoholm    FjendsNET - dit lokale bynet   Flagermuseland.dk    Daugbjerg Kalkgruber    Mønsted Kalkgruber    Daugbjerg Minilandsby og Gl. Vandmølle     Stoholm Borgerforening    Æ Fjandboarkiv    Stoholm Fritids- og Kulturcenter     Stoholm IF